Handlekurv


Handlekurven er tom

Til kasse

Kjøpsbetingelser

Veiledning ved netthandel hos Stabbursbua.no 

 

Les kjøpsbetingelser nøye før du bestiller.  

Se spes. når du handler møbler

Ved godkjenning av din bestilling har du automatisk godtatt vilkårene for kjøpet.


Ordre

Mottatt ordre er bindene. Falske ordere vil bli politianmeldt. Når bestilling er gjennomført, vil du motta en ordrebekreftelse via e-post.  Dette er en bekrefelse på at vi har mottat bestilling, men ikke at varen er sendt.  Alle ordrebekreftelser er gitt med forbehold om at vi har varene på lager og eventuelle frakter på møbler og store taklamper kommer ikke på orderbekreftelsen. Her er det egne avtaler, pga vi vil gjøre fraktene så gunstige som mulig.

Du får en ny mail når pakken er sendt.

Husk å følge sporingsnr. som da følger.

 

PRODUKTER:

Fargene på bilder kan avvike noe fra virkeligheten.  Vi tar forbehold for evt. feil i produkt/pris informasjon.

PRISENE :Ved bestilling blir du underrettet ved en evt. prisendring.

( HER er det valuta og produksjon som kan gi et plutselig utslag  )

 

Levering:

Ordren sendes innen 1-3 virkedager. Varene som er i nettbutikken er på lager. Om det skulle mot formodingen skje en glipp, gir vi straks beskjed. Varer blir sendt med Posten. Prisen per forsendelse er 99,-. (interiørvarer).  Produkter under møbelkatogorie og store lamper er det egene fraktpriser på.  Fraktalternativene genereres automatisk i løpet av kjøpsprossesen basert på varetype og ditt postnummer.

 

UAVHENTEDE PAKKER:

Viktig:

Uavhentede pakker ,eller transport avbrudd, tilkommer et gebyr på kr.500,-  opptil kr. 1000,

-Det gjelder også ved avbestillinger etter pakken er sendt  

-Pakker du ønsker å hente i butikken på skinmo gård må hentes innen

7 dager - uavhentet pakker blir belastet med kr 500,-


Betaling:

Varer betales med kort enten (Visa/Mastercard).  Kortbetaling skjer via KLARNA eller PayPal og ingen personlig opplysninger om transaksjoner blir registrert hos oss.

Du kan også velge å få faktura med i pakken (kopi blir også sendt pr email når varene er pakket).  Vi samarbeider med Klarna og du kan lese mer om dette på følgende linker:
https://online.klarna.com/villkor_no.yaws?eid=2&charge=5
https://online.klarna.com/account_no.yaws?eid=2
https://online.klarna.com/pdf/account_terms_NO.pdf 
http://klarna.no 

 

 

Depositum ved forhåndsbestillinger

og spesialbestillinger av varer:

Depositum kan kreves når du som privatkunde ønsker å spesialbestille en vare som ikke er lagerført hos oss. Det for å unngå useriøse kunder, må depositum betales før den aktuelle varen bestilles inn av den aktuelle produsenten. Når du har gjennomført "kjøpet" av depositum, får du tilsendt en bekreftelse på at varen er bestilt og reservert deg. Belastes hvis du av en eller annen grunn kansellerer bestillingen din. BLIR IKKE REFUNDERT  Summen av depositumet blir trukket fra den fulle summen av varen før utsendelse


Det blir automatisk sendt ut purrefaktura etter forfall av Klarna

Angrerett

Hos oss kan du sende varene tilbake innen 14 dager uten å oppgi noen grunn.  

Angrerettskjema sendes kunden pr. email

(kan også lastes ned her). 

NB! Denne angrefristen gjelder ikke ved bestillinger av varer/produkter som ikke er på lager ( se pkt om ikke lagerførte bestillinger)

NB! Må fylles ut og sendes sammen med varen om det ønskes refusjon for hele beløpet.  

Returporto dekkes av kjøper, jf.Angrerettloven§ 15 første ledd.

NB! vi tar ikke imot postoppkravspakker!

Viktig; Ved retur skal varen være hel ,ubrukt og i orginal emballasje.  Så snart vi har mottat varen (inkl.angrerettskjemaet), blir innbetalt penger refundert. Er varen skadet vil vi ikke refundere beløpet.

Er noe uklart, ta kontakt

VIKTIG: Tilbudsvarer og metervarer tas ikke i retur.

-NB! feil eller mangler ved en tilbudsvarer blir ikke utdypet ved kjøpet. Prisreduksjonen dekker for dette. Meget skjeldent at det er noen feil ved en salgsvare.Er du i tvil ta kontakt.

 

NB! Angrefrist på ikke lagerførtevarer (feks møbler og store lamper)

Bestillinger: Om det er varer/produkter du ønsker at vi bestiller for deg, vil bestillingen være bindende.

Du har angrerett her på 14 dager etter at bestillingen er gjort av deg og varen blir ikke sendt før angrefristen har gått ut.

- NB! Understreker da at angrefrist på bestilling av ikke lagerførtevarer ikke gjelder når du har mottat varene.

Reklamasjoner

Alle varer som blir sendt ut fra oss blir kontrollert grundig.  Skulle det derimot oppstå skader under transport og det er synlig skade på emballasjen, må det kvitteres med forbehold.

Skrive skademelding med posten.


Viktig:  Ta kontakt med oss så fort som mulig ved en evt. reklamasjon (senest to dager etter henting).

Ta kontakt:
Vi vil at du skal være fornøyd med din netthandel hos oss, så er det noe du lurer på må du ikke drøye med å ta kontakt.

Vi er her for deg!

 


Gjør noe hyggelig for deg selv!



De beste hilsner i fra

Heidi, Sølve og Ann-Iren



 

- NB! Forbeholder feil i lagerbeholdning selvom ordrebekreftelse sier annet💌💌

  • Facebook

  • Instagram